با جراحی لیفت صورت 10 تا 15 سال جوانتر شوید

جراحی لیفت صورت

لیفت صورت

یک عمل جراحی است که با هدف ایجاد صورت و گردن جوان و شاداب برای شما انجام می شود.

با افزایش سن ، پوست ما نازک می شود که منجر به افزایش چین و چروک ، به خصوص در اطراف چشم و در امتداد خط فک و گردن می شود.

ما حجم چربی در گونه ها را از دست می دهیم که باعث می شود استخوان های گونه برجسته شود و صورتی که قبلا زیبا بود ، صاف و پیر به نظر برسند.

چندین گزینه غیر جراحی برای جوان سازی صورت در حال پیری وجود دارد

  • جمله تعدیل کننده های عصبی(بوتاکس)
  • پرکننده تزریقی(چربی ، ژل)
  • درمان های فرکانس رادیویی
  • میکرونیدلینگ
  • سطح دهی مجدد پوست با لیزر
  • و سایر موارد.

هنگامی که آماده هستید خطوط جوانی گونه های خود را به طور دائمی بازیابی کنید و افتادگی پوست در امتداد خط فک و گردن خود را کاهش دهید ، نامزد خوبی برای لیفت صورت هستید.

بهترین جراح لیفت صورت

چندین روش لیفت صورت یا ریدیتکتومی وجود دارد که هر کدام متناسب با نیازهای خاص صورت شما طراحی شده اند.

ممکن است زمان لازم برای جراحی لیفت صورت را نداشته باشید که بهبودی آن ممکن است به چند هفته زمان نیاز داشته باشد ،

در این صورت ممکن است استراتژی های کمتر تهاجمی مانند لیپوساکشن گردن یا روش های جوان سازی صورت بدون جراحی را که بهبود بسیار سریع دارند دنبال کنید.

ممکن است تشخیص دهید تغییراتی که بیشتر شما را خوشحال می کند انجام دهید که شامل از بین بردن افتادگی پوست از امتداد خط فک و گردن میباشد.

شاید شما بخواهید چانه ی دوتایی را که به مرور زمان ایجاد شده و سعی می کنید آن را با روسری یا مقنعه بپوشانید ، بردارید.

جراحی لیفت صورت اساساً قسمتهایی از صورت و گردن را با استفاده از روشهای مختلف جراحی پلاستیک ، که به دنبال پیری ایجاد شده است بر میدارد .

اگرچه لیفت صورت یا لیفت گردن قادر به جلوگیری از پیشرفت روند پیری نیست ، اما می تواند علائم پیری را معکوس کرده و باعث شود ۱۰-۱۵ سال جوان تر یا حتی بیشتر از ۱۵ سال جوان تر به نظر برسید.

کاهش حجم صورت در گونه ها و نواحی زیر چشم باعث می شود که پوست ناحیه گونه که قبلاً بالا بوده حال صاف و افتاده باشد و ظاهر پیر و خسته ای داشته باشد.

لیفت صورت قصد دارد مقداری از آن پوست جوان را بازگرداند.

لیفت صورت همچنین پوست گردن و پایین صورت شما را سفت می کند و کاهش چربی و افتادگی گردن که برخی از آنها به عنوان “بوقلمون” یاد می کنند را برطرف می کند .

 

سرانجام، لیفت صورت می تواند به طور چشمگیری چین و چروک های عمیق صورت و گردن را کاهش دهد و در نتیجه ظاهر جوانی را بازیابی کند.

لیفت صورت عمدتا بر روی گونه ها و قسمت های میانی تا پایین صورت و گردن متمرکز است ، اما ممکن است اغلب با لیفت ابرو ، جراحی پلک ، و تزریق چربی به صورت ترکیب شود و نتایج جوان سازی کلی شما را بیشتر تقویت کند.

نوع بیهوشی استفاده شده در این جراحی بیهوشی عمومی هست که بنا به نوع جراحی و سلیقه جراح و خواست زیباجو تعیین میشود ، برای جراحی لیفت صورت میتوان هم با بیهوشی عمومی اقدام کرد و هم میتوان با خواب مصنوعی و تزریق آرام بخش وریدی اقدام به جراحی کرد.

در زمان ویزیت جراح شما درباره نوع لیفت صورت که متناسب شماست و در کنار آن ، نوع بیهوشی که ایده آل شماست را مورد بحث قرار می دهد.

اگر انجام بیهوشی برای شما نگران کننده است ، بهتر است هنگام مشاوره این مورد را با جراح خود در میان بگذارید. و جراح شما روش بیهوشی را انتخاب میکند که شما راحت تر باشید.

جراحی لیفت صورت
جراحی لیفت صورت دکتر رضا حسامی

انواع مختلف لیفت صورت دکتر رضا حسامی

  • لیفت صورت SMAS
  • لیفت اندوسکوپیک صورت
  • لیفت صورت با اندوتاین

با ارزیابی شما و شنیدن نگرانی های شما ، جراح شما می تواند روش مناسب تری از گزینه ها را به شما ارائه دهد.

 

به خاطر داشته باشید که هیچ گونه جراحی لیفت صورت نمی تواند نتایج دائمی را ارائه دهد زیرا صورت ، گردن و بدن به طور طبیعی پیر می شوند و تحت تأثیر جاذبه قرار می گیرند.

در حالی که برخی از انواع روش ها نتایج با دوام بیشتری را ارائه می دهند ، پوست شما روند طبیعی بلوغ را ادامه می دهد و شما باید انتظار داشته باشید که حتی ماندگارترین نتایج تقریباً ۱۵ سال طول بکشد.

در طی آن زمان ، ممکن است متوجه شوید که روش های دیگری مانند تعدیل کننده های عصبی (بوتاکس) ، لیفت پلک ، لیفت ابرو ، مواد تزریقی(چربی ، ژل) و لیزر میتواند این ماندگاری را طولانی تر کنند

بهترین جراح لیفت صورت

عوارض جانبی و خطرات

تقریباً همه انواع روش های لیفت صورت دارای عوارض جانبی زیر هستند:

کبودی ، تورم ، خونریزی ، بی حسی ، ناراحتی یا تنگی(کشش پوستی) ، عفونت احتمالی ، ریزش احتمالی مو ، قرمزی در اطراف محل بخیه ، آسیب احتمالی عصب صورت و عدم تقارن صورت

نکروز فلپ ، زخم ، ورم و اکیموز از خطرات و عوارض بالقوه لیفت صورت SMAS و دیگر لیفت های انجام شده است.

بهترین جراح زیبایی گوش

برخلاف تصور عمومی ، روند بهبودی پس از لیفت صورت به روش جراحی و جراحتون بستگی داره و نه نوع بیهوشی. تقریباً همه بیماران لیفت صورت یک دوره کبودی ، تورم و قرمزی در اطراف محل های برش را تجربه می کنند. مدت زمان این مراحل بهبودی با توجه به نوع روش ، میزان لیفت صورت و ظرفیت بهبود طبیعی هر یک متفاوت است.

هر چند باید انتظار وقوع این موارد را داشته باشید و در مقابل ،گذاشتن پگ یخ ، استراحت و مراقبت مناسب از منطقه در هنگام بهبودی را انجام دهید.

بیشتر دوره نقاهت شما طی ۸-۱۰ هفته اول بعد از عمل انجام می شود ، اگرچه معمولاً برای بیماران لیفت صورت جوش و تورم اندکی باقی می ماند و تغییر در احساس پوست برای برخی از انواع روش ها مانند SMAS تا یک سال است. لیفت صورت سایر روش ها به زمان بهبودی کمتری نیاز دارند ، مانند لیفت صورت اندوسکوپیک

شما در طی ویزیت های بعدی خود با جراح پلاستیک خود در تماس خواهید بود تا از نظر عوارض یا عوارض جانبی که در طول روند بهبودی خود مشاهده می کنید ، تحت نظر باشید.

همیشه بهتر است که زمان لازم را برای بهبودی اختصاص دهید و از تلاش برای فراموش کردن یا سرعت بخشیدن به مراحل مورد نیاز برای بهبودی خودداری کنید.

یک جراح پلاستیک با ایجاد برشی که از لبه خط مو در ناحیه شقیقه و درست از جلوی گوش شروع می شود ، لیفت صورت را انجام می دهد. این برش گیجگاهی از کنار صورت ، از جلوی گوش و از پشت لاله گوش عبور می کند و در آنجا به پشت خط مو گسترش می یابد و به شکاف بین پشت گوش و جمجمه کشیده می شود. این نوع برش باعث می شود که سطح پوست به خوبی ریخته شود و به طور بالقوه میزان خط مو را حفظ می کند.

پس از ایجاد برش ، جراح شما با استفاده از قیچی لیفت صورت اقدام به تشریح می کند و از آسیب دیدن اعصاب گردن و صورت شما جلوگیری می کند. در این نوع جراحی لیفت صورت از بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی استفاده می شود.

هدف از لیفت صورت SMAS این است که به صورت و گردن شما ظاهری جوانتر ببخشد. با بالا کشیدن پوست، افتادگی گونه ها و پوست اطراف خط فک و گردن ، صاف میشودو پوست اضافی برداشته می شود و بافت های زیرین صورت و عضلات سفت می شوند.

نتایج لیفت صورت SMAS معمولاً ۱۰-۱۵ سال طول می کشد. بازیابی برای SMAS Facelift 2-3 هفته طول می کشد.

روش اندوسکوپیک اندوتاین برای لیفت گونه ها به این صورت هست که حتما باید بیهوشی عمومی باشد و برش ها ۲ تا برش ۴ سانتی متری داخل سر لابه لای مو و ۲ برش داخل دهان زیر لب فوقانی آزاد سازی ها صورت میگیرد و لیفت به کمک پروتز های لیفت گونه اندوتاین لیفت شده و به فاشیا سطحی سر فیکس میشود
ماندگاری این لیفت حدود ۱۵ تا ۱۸ سال هست و به مرور با افزایش سن دوام خود را از دست میدهد

جراحی لیفت صورت اندوتاین
جراحی لیفت صورت اندوتاین دکتر رضا حسامی

Facelift in Iran | Affordable Rhytidectomy Surgery

برای دریافت قیمت و مشاوره لیفت صورت دکتر رضا حسامی فوق تخصص جراحی پلاستیک با شماره واتس اپ زیر مشاوره نمایید

لطفا از طریق واتس اپ دکتر رضا حسامی با ما تماس بگیرید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
نیاز به مشاوره دارید ؟